Heeft u weleens gedroomd over een winkel waar u een complete renovatie voor uw woning kunt kopen? Het unieke aanbod in componenten van Alliantie+ biedt u de mogelijkheid om te kiezen voor kant-en-klare innovatieve oplossingen die geplaatst worden op het moment dat het u uitkomt. Door de samenwerking tussen architecten, diverse fabrikanten en lokale uitvoerende partijen is het een aanbod dat staat voor duurzame kwaliteit.
Maar op welke manier ga je deze boodschap aan de particuliere bewoner communiceren? Deze vraag hebben we gesteld aan Grof geschut, een Studentencommunicatiebureau van Fontys Hogeschool in Eindhoven. In een project van 2 maanden hebben Annabel Sikkes, Elvi Roos, Joris van den Wilenberg en Senay Konus onderzoek gedaan naar een communicatiestrategie voor Alliantie+. Naast verschillende interviews met fabrikanten en particuliere woningeigenaren hebben deze studenten vooral nagedacht over de verschillende vormen om het aanbod te communiceren. Het eindresultaat is een script voor verschillende informatieve media uitingen, bedoeld om de particuliere woningeigenaar te informeren over de oplossingen van Alliantie+.
Maar op welke manier ga je deze boodschap aan de particuliere bewoner communiceren? Deze vraag hebben we gesteld aan Grof geschut, een Studentencommunicatiebureau van Fontys Hogeschool in Eindhoven. In een project van 2 maanden hebben Annabel Sikkes, Elvi Roos, Joris van den Wilenberg en Senay Konus onderzoek gedaan naar een communicatiestrategie voor Alliantie+. Naast verschillende interviews met fabrikanten en particuliere woningeigenaren hebben deze studenten vooral nagedacht over de verschillende vormen om het aanbod te communiceren. Het eindresultaat is een script voor verschillende informatieve media uitingen, bedoeld om de particuliere woningeigenaar te informeren over de oplossingen van Alliantie+.